Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Saturday, March 7, 2009

Rombongan Guru SKUM Ke Kota kinabalu





Misi ke Kota Kinabalu berjaya disempurnakan sebagaimana yang telah dirancang.TQ Allah. Apakah misi para guru SKUM kali ini?........Tentulah tidak lain tidak bukan adalah untuk mencari dan menilai buku-buku yang sesuai dengan tahap serta kebolehan para pelajar kami.Untuk pengetahuan semua bahawa pembelian buku aktiviti ini adalah ditaja sepenuhnya oleh Yayasan Sarawak dibawah peruntukan pembelian bahan alat tulis.SKUM sangat bertuah.


Yayasan Sarawak memilih SKUM untuk melaksanakan kelas tambahan yang dikenali sebagai HIPERS yang bertujuan untuk memperkasakan murid yang berpotensi.Kelas ini melibatkan murid tahap 2 dilaksanakan pada sebelah malam pada tiap-tiap malam.Alhamdulillah berkat usahasama ini pada tahun lepas UPSR SKUM cemerlang.


Perjalanan ke KK dimulai tepat jam 7.30 a.m.Misi ini melibatkan 8 orang guru HIPERS.4 lelaki dan 4 perempuan.Tapi jangan salah sangka pulak........ sebab misi ini disertai juga 2 pasangan suami isteri,bukan semuanya bujang.Di KK kami jumpa lagi dengan GB,PK1 dan PK II.Apa lagi... kami pun dapat minum free lah.TQ PK I.


Banyaklah insiden-insiden yang lucu apabila kami beramai-ramai ke KK.Rasanya banyak ketawa daripada bercakap sebab kita ada ramai "Raja Lawak".Nanti lain kali kami merancang untuk bersama lagi dalam misi yang berlainan.Bagus juga kalau kita semua warga SKUM dapat menganjurkan Hari Keluarga di KK suatu masa nanti.


Misi ini kami tamatkan jam 10.30 pm.TQ Allah sebab kami selamat pergi & selamat pula sampai. Jumpa lagi dalam misi yang akan datang.

0 comments: